Lektant

Va gör man när man läst klart alla bloggar och inte vill ta itu med kurslitteraturen..? Äh, lika bra att gå och lägga sej antagligen. Borde ju ändå spara min röst så jag klarar av att framföra sången vi ska redovisa imorrn inför klassen..

Måste erkänna att fast man är lite nervös innan så är såna här dagar som vi har nu rätt mysiga ;) Idag var det som sagt lekar som stod på schemat; alla skulle ha med och presentera en varsin lek som ska passa 1-3åringar och imorrn ska vi göra samma sak med en varsin sång. Väldans kul med massa nya tips och ideér iaf, man vill bara ut och leka med barnen direkt! :)

Nu sova. Imorrn ska jag försöka leta upp något helt att ha på mej :p Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Mohaha, ja man vet aldrig;p

De kankse pirrade gott i bäret?asg



Jodå min väggsljusstake var fin, lite enklare och lite mindre än den du har, men det blev välldans mysigt med den vid sängen med tända ljus och allt=)



2008-09-23 @ 00:07:00
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: pre

2008-09-23 @ 10:30:08
Postat av: preiszan

men, nått helt? varför deeeeee? ;*

2008-09-23 @ 10:30:40
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0