Mammor Kan Va Ganska Bra

Mammor är oftast väldigt bra. De vet nästan alltid hur de ska trösta en och de orkar tycka lite synn om en även när ingen annan gör det. Igår kväll så gick det inte som jag ville och då tyckte jag lite synn om mej faktiskt. Slängde iväg ett sms till mamma bara för att få berätta för nån hur synn de verkligen var om mej:

"Nu sitter din trötta, hungriga och kissnödiga dotter äntligen på bussen hem. Den var 20 minuter försenad och det pasade inte alls mej eftersom jag har massor att plugga och jag har inte hunnit handla nåt. Jag har trasiga kläder och slut på toapapper så jag får torka mej med handen.. Jag lever i misär! :("

Självklart fick jag ett tröstande svar tillbaka, precis som jag ville:

"Men stackars gumsis då! Du kanske borde hoppa av bussen hos mej, här finns toapapper, mat och hela och stora kläder. Puss!"

Mer än så behövde jag inte, och idag är det inte alls lika synn om mej :) Nu väntar skolan och lite grupparbete sen är handboll med de allra yngsta som gäller. Hoppas jag hinner hem till Filip&Fredrik, måste ju se finalen!!

Gomorron och ha en bra dag på er! :)

                                                                        Jag & Mamsen

Kommentarer
Postat av: Katherine

Du är söt Jossan!

2008-09-25 @ 10:41:14
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0