Matlådor Och Lite Pyssel

Sådär ja, då har man varit duktig för dagen och gjort massa matlådor. Jag smet ner till grannen och snodde hennes ugnsform så Mange kunde hjälpa mej att göra lasagne. Gott blev det så nu kan jag va nöjd med mej själv :D Okej, jag erkänner att Mange hade ett (eller ett par) fingrar med i leken, men ändå.. jag lär mej, det går ju åt rätt håll iaf..



Var också ner och tog en runda på stan eftersom jag tänkt köpa en jättefin klänning som jag sett på MQ. Tyvärr var den inte riktigt lika fin på mej som på galgen, men däremot så hittade jag tre stycken andra mysiga höst-plagg som fick följa med mej hem. Jag har gått och blivit värsta shopparn ju! Tänka sej..! Fast nu är det bäst att jag lugnar ner mej lite, vore väldigt bra om det fanns pengar kvar på kontot när jag ska betala frisören på onsdag..! ;p



Kommentarer
Postat av: emma

oj då. va nice. :)

kan ju kolla upp det lite. :) är så sugen på att börja. drömmer om handbollen och grejer. :P haha.

hade ingen aning om att centralhallen va riven! :O vart tränar man vid enso? :O

kram.

2008-09-14 @ 18:57:43
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0