Mys-Söndag

Visst var det en ganska vinglig Mange som dök upp inatt men det var inte riktigt så farligt som jag förberett mej på ;p Imorse tog vi det jäääkligt lugnt; jag pluggade (!) nån timme och sen dukade vi fram frukost runt halv två-snåret.. Mysigt! Mange begav sig hemåt och jag bestämde mej för att även jag skulle ut i höstsolen. Kan ju inte sitta inne hela dagen när det ser så fint ut utanför fönstret så jag tog på myskläderna och började promenera mot mammas place för att hälsa på henne en sväng.

Nu ska jag äta lite kycklingsallad och sen drar jag mej neråt grannen där det vankas hembakat söndagsfika. Tror minsann jag tar med lite popcorn downstairs, det är att gött med nåt salt efter allt socker man får i sej av fika ;p

Hoppas ni också haft en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: preiszan

myser mer än helst med dig vet du väl ;) kakor till min kaka

2008-09-21 @ 23:05:47
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0