Nolle-Rapport

I onsdags hade vi flottrace och tävlade mot alla andra föreningar md våra fina LÄSK-flottar. Gissa hur bra det gick? ASBRA! Okej att vi blev diskade i ett race men i det andra kom vi trea och det är hur bra som helst med tanke på att lärarnas flottar inte ens lyckats flyta å flera år.. men va ska man säga, de va väl ganska väntat när det var våra nollor från K-stá FC som hade varit med och byggt.. ;D Sen var det ugång på Nöjes efter det som gällde. Kvällen var kul men kändes lång när man väl gått till Nöjes. Det är inte bra att gå ut så tidigt som det blir under nollningen, för då orkar man inte stanna så länge.. det är heller inte jättebra att dricka massa sprit när man ska upp kl sju dagen efter märkte jag. Herregud! igår morse när klockan ringde efter fyra hostiga sov-timmar så måste jag erkänna att jag inte var helt pigg.. hej huvudvärken! Är det sant.. folk snackar om bakfull och att det kommer med åldern.. börjar jag bli gammal?! Tog en tablett iaf och pallrade mej iväg till skolan. Väl där var det inga problem :D

Först var det som sagt flottrace, den ena flotten va snyggare än den andra..


Sen var det förfest hos Sandra med lekar, dans och litte annat smått och gott :D

Igår stod det såpa-bandy på schemat. Eftersom knappt några faddrar eller nollor ville/kunde va med så kände jag att jag lika gärna kunde va med på det också. Och det var ju ganska kul (jäääävligt halkigt) men det var också ganska kallt.. dels att springa runt utan strumpor i massa såpa och dels att det regnade sådär underbart på oss.. mmm. Kan detta ha något med att göra att jag har mer ont i halsen idag igen..? Jaja, det är bara imorrn kvar, sen är det vila som gäller :D Och som sagt... det var ju ganska kul!



Nej, nu måste jag fixa inför morgondagens sittning.. Spex och utklädnad står på schemat och snart kommer Mange och då måste jag va klar med mitt fixande. Inte bra om nån i kommittén ser vad vi ska göra ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Ser kul ut... synd att jag missade det. Men jag och Daniel låg typ halvt däckade i soffan. (Främst Daniel).

2008-09-05 @ 16:52:31
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Maria

Men Jossan, huvudsaken är inte att vinna, eller nåt :P Jag tyckte du var jättebra som var med överhuvudtaget, sälen var underhållande om inte annat ;)

2008-09-11 @ 07:10:57
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0