Nu Har Jag Iaf Försökt

När man har läst nästan fem terminer så förväntar sej alla lärare att man ska börja ta det här på allvar tydligen (konstigt nog!!). Det ska pratas politik och man ska vara insatt, man ska  veta allt om vart man står och man ska tycka och tänka och ha vettiga åsikter osv.. När jag kom hem från skolan idag så slog jag på TV:n och la märke till att det visades någon form av skoldebatt på tvåan. Okej, tänkte jag, det här ska jag lyssna på och sätta mej in i. Gissa hur det gick, efter tre minuters dravvel om tråkiga saker så zappade jag runt lite och hittade Christine. Liiite lättare, liiite roligare! ;D

                          Redan efter ett par minuter kände jag me tillräckligt allmänbildad...

                                               Och man vill ju inte riskera att bli "för smart" ;p

Kommentarer
Postat av: preiszan

hehehehhe, cristine är BRA!

2008-09-30 @ 22:45:53
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0