Ny Vecka

Då var första VFU-dagen avklarad då. Det kändes helt okej och den här veckan kommer gå snabbt! Det enda jobbiga är ju att man måste gå upp tidigt varje dag, vilket jag inte riktigt är van vid med mina skol-tider.. men men, det är snart lördag och då tänker jag sova länge! ;D

Även första handbollsträningen för säsongen är gjord också och alla mina tjejer var på plats. Det gav mej en väääldigt trevlig känsla i magen och just nu känns det inte alls tungt att tänka på att jag i princip kommer bo i hallen framöver..

Hoppas ni andra också har haft en bra start på veckan! Nu ska jag bädda ner mej på min sida av sängen och läsa lite kurslitteratur.. man brukar somna fort och gott då ;pSussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0