Lite Kalas

Jaha, då var det redan söndag igen då. Det går fort när man har roligt, har jag hört och visst är det väl så..! Kvällen igår blev riktigt trevlig, ganska lugn eftersom vi inte var så många, men trevlig som sagt. När klockan närmade sej tolv började vi dra oss mot BMB och där var det hur lång och jobbig kö som helst. Dryyygt! Inne var det trångt och varmt men jag hade det ganska kul ändå. Blev lite väl svettigt och trångt där ett tag men när Sarek-låten kom så gjorde det precis ingenting. Vet inte vad det är med den låten, men alla som känner mej väl vet att den verkligen alltid får mej på bra dans-humör. Jag kan liksom inte stå still för jag blir bara så glad när jag hör den :) Den är helt enkelt guld!

Sen var det dags att köa till garderoben också (mycket köande under kvällen tyvärr) och sen gick vi i samlad trupp hemåt. Jag slängde mej på soffan och åt nattamat; potatisgratäng och kött. Snacka om lyxmat! Och gott var det också ;p

Nu ska jag forsätta plugga lite (har råkat förträngt en uppgift som visst ska va inne idag kl 18.00) och sen bär det av till morfar på kalas. Kulkulkul... ;p


Såhär kul hade vi ;p Jag försökte få med alla på förfesten på samma bild och lyckades rätt bra tyckte jag. Okej, vi var ju bara tre just då, men det var ändå inte helt lätt kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0