Sko-Problem!

Igår gick jag på stan i 27 minuter och kom hem med två påsar skor. Helt otroligt, jag brukar aldrig hitta skor så igår när jag hittade några som var okej så tyckte jag att det var lika bra att köpa hem så jag får välja ut vilka som ska behållas i lugn och ro. Lovade mej själv att skynda mej att bestämma mej så inte öppet-köp-rätten går ut för jag kan verkligen inte behålla båda eftersom de dels är dyra, dels inte är exakt såna jag ville ha egentligen.

Men så hände det en skum grej idag när jag hoppa av bussen från VFU:n. Mina ben styrde sej mot ytterligare en sko-affär och jag kom ut även därifrån med en sko-påse i handen. Plus att jag hittade två i nästa affär också som jag tänkte köpa men insåg att neeeeej. Kan ju inte bara kånka hem massa skor som jag vet att jag inte ska ha.. .p Nu återstår bara att bestämma mej för vilka jag ska behålla.. herregud. Hej beslutsångest!

Här är de iaf, får väl se vilka som får följa med tillbaka till affären igen:


De två första är lite lägre, så egentligen är de sista bäst eftersom jag är ute efter lite högre stövlar. De är också skönast.. Och billigast. Men den första känns lite mer åt det moderna stuket (de har ju tydligen sålt som smööööör enligt expediten) och det är nog bättre kvalité de två första. Jaaa, det är inte så lätt som det verkar faktiskt. Stora och viktiga problem det här! ;p

Nu gonatt. Klockan kallar på mej 06.00 imorrn så jag känner att sängen lockar..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sko/stövelångest är inte att leka med. Av bilderna att döma tycker jag nog att de sista ser roligast ut. Sen om de är sköna o billiga dessutom... Ha en skön fredag! puss!

2008-09-12 @ 08:25:38
Postat av: Teresia



Jag håller nog med din mamma faktikst, att den 3e stövlen ser bäst ut. Är den dessutom billig, och går den sönder, så e de ju bara att köpa sig ett annat par;p

2008-09-12 @ 14:26:49
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Katherien

Jag tyckte dom sista va jättefina ju. Inte för att ja ä nån modeperson men såna skulle ja vilja ha ju=)

2008-09-12 @ 14:29:09
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: grannen

hm. men dom två första va snyggare!!

2008-09-13 @ 00:00:19
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen? :)



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/5/date/5185986



Jag skulle bli jätteglad

2008-09-13 @ 00:03:21
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0