Sömnlös & Rastlös

Här är jag och inte kan somna :( Hur jobbigt som helst, jag som aldrig har problem att sova.. nu ligger jag bara och vrider och vänder på mej och det liksom kryper i mej.. åååååh, störande! Men de är väl lika bra det kanske, hinner ju knappt blogga på dagarna längre så då får jag väl passa på nu istället :p

Vet faktiskt inte varför jag inte kan sova riktigt; Mange håller sej ju på sin sida och det är inte för varmt eller kallt... ligger och tänker på handbollen hela tiden. Hur jag själv ska spela och vilka övningar jag ska göra på mina tjejers träningar. Jag kanske längtar och laddar inför seriepremiären helt enkelt! ;D

Ska läsa runt på lite bloggar (antagligen väääldigt många som har uppdaterat nu inatt..) och sen ska jag göra ett sov-försök till. Hoppas ni andra sover gott!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Gott att få blommor=) o bara sådär också. Får man fråga hur gammal den här söta killen var?

Sen josefin... hur kunde du va vaken så länge? Du måste ju va helt dödstrött idag?

2008-09-27 @ 10:27:27
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: E

Hej Jossan, tänk att du har en blogg också :D Du jag snackade med Eleonor idag, en tjej från deje som stått i mål i bruks. Hon är jättesugen på att börja så hon skulle följa med på Fredag o testa, Nu vet jag ju inte om hon hade tänkt o stå på matchen isf. men nu har vi åtminstone en intressent iallafall! Kram

2008-09-27 @ 16:31:31
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: E

Ja, hon har stått i Bruks! Lång är hon :) Hon var sugen så hon skulle följa med mig på fredag eventuellt, vi håller tummen :) Ja ha en trevlig helg du med, Kram

2008-09-27 @ 17:38:58
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0