Komplimanger!

Idag tog jag på mej den stickade klänningen som jag köpte igår på MQ och jag kände mej faktiskt ganska söt när jag gick hemifrån :) Det blev inte sämre av att jag fick beröm från massa olika håll och tänk vad mycket komplimanger kan göra! Att säga nåt snällt till nån kan ju göra hela dagen till något väldigt trevligt, och ändå är man alltför dålig på att berömma varann.. iaf jag. Jag kan se nån som kanske har nåt extra fint på sig men istället för att säga detta högt så tänker jag det bara, speciellt om det är nån man inte känner så väl. Varför det, egentligen..?! Det får bli skärpning på den fronten! Alla lär ju bli glada av en komplimang, eller hur?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0