Trashig? Jag..?!

Haha, det finns såna där dagar då man känner sej lite extra tjusig.Och så finns det såna där dagar när man känner sej en aningens mindre tjusig. Idag kände jag mej inte alls så tjusig faktiskt... Trashig är nog lite mer rätt ord om jag ska va ärlig :p Började dagen med att upptäcka ett hål i mina tajts (har använt dem såpass mycket så jag slitit ut dem i sömmen, ni vet). Jaja, tänkte jag. Eftersom jag skulle ha en lång tröja på mej så skulle det ju inte synas så det var ju ingen fara med det. Gick ut och ställde mej utanför dörren och väntade på Elin när min ena knapp i jackan ramla ur. Va fan! Jaja, tänkte jag. Det va ju ganska fint väder idag också och så länge jag inte stänger och knäpper jackan så syns det ju inte (iaf inte så mycket). Började lektionen och lekar stod på schemat. När jag kröp runt där som bäst i "Följa John-leken" så hör jag viskandes bakom mej: "Alltså, Jossan, du har ett ganska stort hål i din tröja där uppe!" Ja, men för helvete..! Va är det här? Det var tydligen ett stort hål i min nya tröja.. Plötsligt kändes inte min outfit allt för mysig och rolig längre ;p Å andra sidan lyckades jag ju få på mej två likadana strumpor idag och det är ju inte varje dag. Alltid något. Och underkläderna satt åt rätt håll, igår lyckades jag ju få på mej trosorna bakofram. Man får glädjas åt det lilla här i livet ;p



Tack och lov så är tröjan från MQ och eftersom att jag vet att de har en alldeles utomordentligt bra reklamationsansvarig där så blir det inga problem att byta tröjan eller få den fixad ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du var iallafall jättefin i håret ;)

2008-09-22 @ 16:53:22
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Teresia

Mohahaha, trash-Jossan får ju en hel ny innebörd om du har satt trosorna bakofram också.. Jag menar stringen ska sitta mellan skinkorna, INTE mellan läpparna darling;p

2008-09-22 @ 22:22:58
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0