Tajm För En Lista

*Är du singel just nu? Nix!
*Föredrar du långa förhållanden framför korta? Jaa de gör jag väl.. Fast hur långt är ett långt egentligen? ;p
*När hade du sex senast? I lördags
*Har du kört oskyddat nån gång? Kan väl ha hänt
*Har du dumpat nån och sen ångrat dej? Jaa, typ
*Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja
*Har du hållit på med någon bara för att göra någon annan svartsjuk? Nej
*Har du haft sex på fyllan? Kan väl ha hänt
*Sagt att du älskar någon utan att mena det? Inte så att jag ljugit direkt, men kanske sagt det lite för tidigt
*Sagt att du älskar någon och menat det? Ja
*Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja
*Somnat gråtandes p.g.a. kärlek? Ja
*Varit på någon blinddate? Oj, svårt.. Inte på en riktigt blinddate kanske, men absolut något åt det hållet
*Varit otrogen? Ja
*Ångrade du dej? Otrohet är väl aldrig nåt att va stolt över direkt..!
*Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? I 2.5 år
*Hardu nånsin varit kär? Ja
*Har någon du varit tillsammans med ljugit för dej? Faktiskt inget som jag vet, däremot ljugit efteråt när förhållandet var över men man inte varit "klara" med varann..

*Säg namnet på några riktigt bra vänner
Elin, Katherine, Teta, Maria och Annica är nog de som är bland de närmsta <3
*Kan du vara dig själv med dina vänner? Ja det vill jag nog påstå att jag kan
*Har du ljugit för nån av dina vänner nån gång? Ja, de har väl hänt
*Har nån av dina vänner ljugit för dej nån gång? Antagligen
*Vilken vän var du med senast? Va nyss ner och kika läget med Elin en snabbis

*Vem var den sista du fick en puss av?
Mange
*Vem var den sista du sov med? Mange
*Vem är den sista du delade ett gott skratt med? Hm.. oj. Svårt faktiskt. Jag skrattar lite grann ganska ofta men "ett gott skratt", de lät så.. stort. Öööh. Antagligen Elin. Eller kanske hemma hos Kejtrin i lördags:)
*Vem är den sista du gick på bio med? Mange
*Vem är den sista du höll handen med? Mange
*Vem är den sista du ringde? Mickis
*Vem är den sista du gick på stan med? Gick med Mange en snabbis idag
*Vem är den sista du fick ett sms av? Frida
*Vem är den sista du skrev med på msn? Felix
*Vem är den sista som gav dej en komplimang? Tjejerna i mitt handbollslag
*Vem är den sista som du kollade film med? Elin
*Vilken är den sista låten du hörde/lyssnade på? De va nog Changes.. med.. Ozzy Osbourne?

*Vad åt du till middag igår?
Lasagne och lite mongolian-rester
*Kommer du bra överens med din familj? Ja, oftast
*Vad var det sista du sa till din mamma? "Då syns vi på fredag då, hejdå!"
*Har du en balkong? Nej tyvärr inte. Får nöja mej med vår lilla trädgård så länge
*Har du en egen TV? Ja
*Har du en egen DVD? Neeej, jag snikar lite på Kejtrins :p
*Vilka färger går ditt rum/lägenhet i? Svart, ek och lila
*Är köket stort? Allt är ju relativt... men okej, man får inte plats att äta i det ;p
*Har du glass i frysen just nu? Nej, konstigt nog så tar den alltid slut väldigt fort ^^
*Har du bra grannar? Hm.. jag har en som är lite tråkig, en som är priviligerad och en som är bäst ;)


Oj oj, de bidde lite långt men nu vet ni ju iaf ;p Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: preiszan

jag tyckte nog du skrattade got här i soffan igår ;) observera att klockan är 06.45 när jag skriver detta, trött som en gnu... ses sen, följe till bussen antar ja? :)

2008-09-16 @ 06:46:10
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0