Vilken Lyx..

.. det är att komma hem från träningen till ett dukat bord..! När jag kom hem så hade braiga Mange dukat fram fisk, potatis och hemmagjord sås. Gott :)

Idag hade vi en lång men trevlig dag i skolan. Vi "degade" och gjorde figurer av play do-deg. Sen var det dags för handboll, träningen kändes ganska kort men ganska kul. Nu ska jag fortsätta se om det finns nåt bra på tv:n för imorrn har jag sovmorron och då får man va vaken hur länge man vill ;p

På schemat för imorrn står det ledarträff och klippning/färgning för min del, så sista natten som halv-blondin nu för min del.. Bara så ni vet ;p

Titta, vilka otroligt tjusiga figurer vi gjorde: (jaja, de kanske inte blev superfina men kul hade vi iaf!)


Kommentarer
Postat av: Katherine

Portfolion börjar ta sig... men ja har inte direkt råd att beställa fler den här månaden... men ja har tagit en massa bilder iaf. Så när lönen kommer så blir d fler utskifter=)

2008-09-17 @ 12:09:09
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0