1årsfirande

Idag är det precis ett år sen som jag och Mange konstaterade att vi nog var ett par ändå.. vi hade ju träffats i över en månad men vi hade ju inte tagit "snacket" och ingen av oss hade sagt nåt av de magiska orden som typ flick/pojkvän, ihop, eller nåt liknande... men efter lite velande och med hjälp av Elin som tyckte att vi nu fan fick ta tag i saken och reda ut hur det verkligen låg till, så gjorde vi det också. Tog tag i saken alltså. Och sen dess har det varit vi, Mange&Joss ♥





Vår årsdag firade vi med mysig middag Alfie. Mange körde på Köttets lustar, alltid ett säkert kort. Jag hade lovat honom och mej själv att våga prova nåt annat så jag var lite crazy och beställde plankstek.  Supergott!

Nu är vi mätta och belåtna, hockeyn är på och jag tänkte snart lägga mej och läsa lite. Lite sliten efter cupen i helgen, och det är ju en dag imorgon också, som jag brukar säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0