Busskompisar

Handbollen var rolig och gick bra; eftersom det är påsklov och många är borta så va vi "bara" 10 st på lill-träningen. Därför passade vi på att spela lite match, små-tjejerna mot oss tränare. Haha, det är alltid uppskattat och superkul, men jobbigt! Jäklar va de springer fort de där små liven ;D

Kejtrin hade hälsat på sina föräldrar så på hemvägen bussade vi tillsammans. Förutom att vi satt ett säte längre bak än va vi brukade göra förr så kändes det precis som under gymnasietiden när vi alltid tog buss tillsammans på morgonen. Vi hann prata ihop oss lite om den kommande helgen och klurar på om inte nån slags gemensam mys-middag vore på sin plats.. nån som kan och är intresserad av fredag eller lördag? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag som hade tänkt att föreslå häng på fredag :)

2009-04-15 @ 07:11:15
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: preiszan

fredag paxar jag för. men jag kommer inte förrän halv 9..

2009-04-15 @ 12:58:06
Postat av: Teresia

Oh, jag vill!

Herregud har legat hemma och varit sjuk i x antal veckor nu! Måttligt trött på att inte träffa folk! Är ju frisk nu, så frisk som jag kan bli I guess, så det låter som en toppen idé!=D

2009-04-15 @ 15:11:57
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0