Hemmagjorda Köttbullar

Kom hem från skolan redan vid halv tolv idag och kom på att jag inte hade några planer alls för resten av dagen. Det är ju onsdag idag så inte ens nån handboll att åka på ikväll.. Jaha, va gör man då liksom? Inte för att det inte finns saker att göra (typ städa, handla, rensa osv osv) men det hade jag inte alls nån lust med. Ägnade dagen åt at läsa, deklarera och försöka mej på att göra hemmagjorda köttbullar. Tyvärr blev de inte alls lika goda som de där biffarna jag gjorde för ett tag sen, men med mycket lingonsylt så slank de ner ändå ;p

Nu ska jag lägga mej och läsa litte till, sen hänger jag med Elin till Maria på lite Greys-mys. Trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0