Jag Blir Pissad På

I förmiddags så visade Mange mej att man kan spela det där gamla klassiska spelet "Kasta gris" på internet. Vi spelade mot varandra och även om jag vet att det bara är en slump och handlar om tur, så blev jag skit-irriterad på honom för att han vann över mej hela tiden. Tillslut tror jag tillochmed att han "la" sej för att jag skulle bli lite gladare och kunna  vinna ett par matcher.

Nu sitter jag här och spelar mot en dator och den där jävla datorn vinner hela tiden! Jag tror bestämt att den fuskar för det går liksom inte att vinna.. Och inte hjälper det att jag blir irriterad heller, för datorn lägger sej minsann inte.. och inte blir det bättre av att varje omgång avslutas med att datorn säger nåt i stil med "I win! Try an easier game, like chess" eller "I guess this is to hard for you". Ååååh, jag kanske är som ett litet barn men jag blir faktiskt provocerad av datorns kaxighet.. Haha, fy fan, hur ska det gå när jag måste spela spel med små barn på jobbet i framtiden..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0