Jag Fick Köra På Budgetvarianten

De senaste veckorna har jag varit inne på att det vore väldigt kul att köpa en ny sminkväska och fylla upp den med helt nytt smink. Göra ett stort rens liksom; slänga allt gammalt och äckligt, tvätta av det man kan behålla och köpa nytt, gärna i samma märke också så det matchar sådär fint i lilla sminkväskan... Och nu har jag snöat in på det här ganska ordentligt, att jag behöver nytt smink alltså, så därför bestämde jag mej för att ta tag i saken igår. Tyvärr är ju smink och sånt väldigt dyrt som de flesta vet, så väl inne på Åhléns fick jag inse mina begränsningar.. Men med en liten presentcheck på 50 kronor så hade jag iaf råd att köpa mej en ny sminkväska och inget mindre än en ny..... smink-puff! ;P

Hahaha, kändes så töntigt att komma hem och "fylla upp den nya väskan" med en ynka liten sminkpuff men det gjorde faktiskt lite skillnad. Alltid något, liksom Sen gjorde jag som jag sagt att jag skulle göra; jag tvättade, rensade och slängde bland det jag hade. Blev inte så mycket kvar så därför har jag nu gjort en lång lista på allt jag ska köpa in. Jag menar, börjar jag beta av den nu så kanske jag är klar fram till augusti ;P

 
En tjusig och lite somrig sminkväska blev det om jag
får säga det själv! Och om man tänker efter är den
egentligen inte såm mycket "mej", men som ni
märker så slutar jag aldrig att förvåna.. jag är minsann
lite "wild" av mej ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0