Kungligt Besök

De kom en ny kille till skolan idag och det blev en väldig uppståndelse. Överallt var det folk som var tjusigt uppklädda och det stod vakter utspridda lite här och där. Ett par hårda grabbar med tuffa mörka solglasögon fanns också på plats. För att kunna nå fram och ta en vettig bild (japp, som den sanna royalist jag är så ville jag längst fram) fick man knö sej värre än i en bar på BMB under en lördagsnatt. Men då lyckades jag ändå få den här braiga bilden så det var det väl värt. Tydligen hade han tjejen med sej också som fick gå lite framför. Han kanske är lite blyg av sej den där killen, vem vet...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lånade din bild :) Min lilla mob var inte riiiiktigt lika bra som din superkamera ;)

2009-04-01 @ 18:10:15
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Din prins

hej prinsessan!

nu har jag tränat klart så nu kommer jag å äter mat! :D

2009-04-01 @ 19:12:04
Postat av: Katherine

Jäklar va häftigt. Vart var jag då? Fan! Var det poliser där också?

2009-04-01 @ 22:04:29
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0