Nu Drar Jag Iväg På Cup :D

Med klockan på ringning redan klockan 08.00 imorse så har jag nu hunnit med det mesta jag lovat mej själv att göra idag, bland annat betalat mina räkningar (äntligen pengar!!!) och pluggat. Nu ska jag bara packa det sista så drar jag och mina stor-tjejer iväg till Färgelanda där vi spelar Höfers Cup. Kommer nog bli en riktigt trevlig helg, och på nåt sätt så löste det sej tillochmed med målvakt igår kväll.. vår riktiga målis är ju skadad så vi trodde inte vi skulle få nån som kunde stå, men jo då, tack och lov. Nu är tjejerna laddade och det är bara att hoppas på att de spelar lika bra som förra helgen, trots att vi möter mycket svårare motstånd nu förstås.



Jag är också laddad, Manges vita solisar fick stanna hemma men självklart är mina egna nerpackade. Det blir långa pauser mellan matcherna och jag har hört ryktas om riktigt soligt&varmt väder i helgen.... ;D Ha en jätteskön helg, kära ni!

Kommentarer
Postat av: Teresia

De hjälpte nog att du höll tummarna;p



Hoppas ni får det bra på cupen!

Lycka till!=D

Puss!

2009-04-24 @ 17:35:37
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0