Påskafton -09

Go morron på er allihopa och glad påsk! Min natt spenderades på Campus och tio i sju vaknade jag av att solen sken in på mej. Min första tanke var att klä på mej och gå ut och sola lite, men insåg ganska snabbt att det inte var en jättebra idé. Men fint väder är det iaf och nu väntar vi på Manges mamma som ska dyka upp om inte allt för länge. Lite fika med henne, sen bär det av hem till pappa för min del där det bjuds på mat. Gott!

Ikväll blir det kalas! Börjar nog kvällen hos Per för att sen springa över till Maria och fortsätta kalasandet där.. Trevligt kommer det bli iaf :) Hoppas alla har en bra påskafton!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig en GLAD PÅSK!!

2009-04-11 @ 08:17:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: mamma

Glad Påsk till dig med, vi ses imorgon. Pok

2009-04-11 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0