Påskdagen -09

Så har även påskdagen passerat. Denna dag började med ett par lugna timmar, fast jag sov bara till 09.00 trots att jag varit ute och svirat under natten. Sen bar det av till mamma där det skulle bjudas på påskbord. Vädret var lovely och dagen till ära så tog jag min lilla nya jeansjacka på mej när vi skulle promenera iväg. Även brillorna fick följa med, både jag och Mange har investerat i ett par nya. Somrigt värre!



Hos mamma serverades det som vanligt massor av god mat och när det var dags att gå så kändes det som att man nästan rullade hem. Hos mamma var även kusin-familjen och min morfar och eftersom det var lika trevligt som vanligt så stannade vi i flera timmar. Mamma hann även med att bjuda på några Likör 43, mmm mums! Tack mamma för allt :)

värdinnan

Kvällen avslutades i grannens soffa med filmmys och deeptalk om det mesta. Nu ska jag lägga mej och läsa en sväng, innan det blir gonatt för idag. Rapport om gårdagen kommer imorron.. sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga glasögon. var är dom inköpta? ;)

2009-04-13 @ 13:10:07
Postat av: Jossan

De är köpta på Stadium, både snygga och hyfsat billiga ;D

2009-04-13 @ 13:55:25
URL: http://piggen.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygging där ;)

2009-04-13 @ 14:27:23
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0