Plugga Eller Städa?

Jahapp, så var det 1 april idag då och det är fritt fram för alla att luras till höger och vänster. Ska bli spännande att se vad jag blir ilurad idag, för lurad kommer jag bli om jag känner mej rätt. Lyckas alltid gå på både det ena och andra, trots att jag har "1 april-tänket" i bakhuvudet.. :p

Jag började dagen med lite beslutsångest faktiskt. Vaknade en timme tidigare än vad jag behövde och kan inte bestämma mej om jag ska åka upp ännu tidigare till skolan och plugga lite, eller om jag ska passa på att städa och dammsuga här hemma innan jag drar mej.. svårt det där, för båda sakerna känns ganska behvövliga.. jaja, de märks va de blir.

Ha en härlig onsdag annars! Det ser ut att bli riktigt fint väder idag och det brukar göra mycket för humöret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0