Så Var Årets Drogtest Bokat Då

Mmm, det är så gott när man kan börja dagen med att boka in ett litet drogtest. Man känner sej alltid lika skum när man glatt ringer och ber om att få komma och göra det där kiss-testet.. :S Men men, det är det  väl värt för anledningen till att jag måste göra testet är ju för att jag fick sommarjobb på Stora Enso i år igen. TACK OCH BOCK för det, vet inte vad jag hade gjort annars.. hoppades ju på att jag skulle få eftersom jag varit där så många år nu, men helt säkert är det ju aldrig. när jag började där behövde de ca 40 stycken per sommar, nu skulle de ha 17 stycken vikarier och det är ju fortfarande över 400 som söker varje år. Så som sagt, även om det inte är världens roligaste jobb så är det bara att tacka och ta emot :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till sommarjobbet gumman! Hur skulle de klara sig utan dig på Stora? Tack för lunchsällsakpet också. Ha en mysig fredagskväll. Puss!

2009-04-17 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0