Skärtorsdag -09

Gomorron! Idag ska jag jobba :) Skulle egentligen ha åkt till förskolan kl 13.00 idag för att göra ett studiebesök för skolan, men när jag ringde och stämde av igår med personalen så slutade det med att jag fick jobba hela dagen istället. Konstig känsla det där, speciellt när det är ställen man ofta är på och lär känna personalen.. man vill ju få jobba, men man går ju inte runt och önskar att nån ska bli sjuk..

Hur som helst, eftersom det är skärtorsdag så misstänker jag att dagen kommer innehålla en hel del påskpyssel och kanske tillochmed en liten påskparad ;D Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Och jag som började undra varför du inte svarar på min inbjudan till häng ;)

Hoppas du har det roligt bland allt påskpyssel och parader.

Puss

2009-04-09 @ 10:24:52
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0