Städ, Pynt Och Lite Skola

Idag börjar jag inte skolan förrän 12.15 och det passade mej perfekt eftersom jag nu har hunnit både dammsuga, skura, påskpynta och lite annat smått och gott. Efter skolan åker jag direkt hem till morfar, antar att det ska städas och påskpyntas lite där med... men sen bär det raka vägen hem och förhoppningsvis väntar en kväll med tacos och spännande hockey. Hoppas verkligen de vinner! Jag är ju inte Sveriges största hockeyfan, men jag tycker i alla fall att det är lite kul och det är ju alltid bra på Karlstad om FBK vinner :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack. :D Det är Helena som har fixat den. :)

2009-04-08 @ 11:38:38
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas det gick bra hos morfar. Ha en mysig kväll. pok

2009-04-08 @ 18:14:45
Postat av: Emma

Oh my gadd! Ne, det visste jag inte! Vilken trevlig nyhet. Typ den bästa! :D Tack och bock för den. Hihi.

2009-04-08 @ 21:14:21
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0