TACK MANGE

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! I mitt förra inlägg så glömde jag alldeles bort att tacka min underbara pojkvän för allt det snälla han gjorde för mej imorse, så därför gör jag det nu istället.

TACK MANGE
för att du lät mej ligga kvar i din säng när du skulle till skolan imorse, jag behövde inte ens gå upp samtidigt som du och följa dej till lektionssalen.

TACK MANGE
för att du bara kom hem en halvtimme senare än vad du sa att du skulle göra, jag hann nästan inte ens bli orolig.

TACK MANGE för att du ställde fram brödet och philadelphia-osten medan jag klädde på mej.

TACK MANGE för att jag överhuvudtaget fick smaka på din frukost.

Sådär ja. Jag ska aldrig mer glömma att tacka dej här i bloggen, men med tanke på hur sällan du ens kommenterar det jag skriver så trodde jag faktiskt inte att du läste min blogg. Så de så! ;(

Kommentarer
Postat av: Mange

VARSEGOD! :D

2009-04-14 @ 14:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0