Plugg Och Planering

Idag är en bra dag. Mange sov här, han skulle till skolan och eftersom jag ändå vaknade när han gick upp så tyckte jag att det var lika bra att gå upp tidigt och göra lite nytta. Så efter att "bara" ha fastnat framför datorn i nån timme så satte jag igång att plugga lite barnboksanalys. Gick ganska bra faktiskt (även om det va både roligare och skönare att göra den ute på gräsmattan med Maria i fredags).

Sen vid halv tolv så kom mamma, eftersom hon alltid bjuder ut mej på lunch så tyckte jag att det var min tur att stå för maten. Gott!  Efter lunchen åkte vi till min gamla VFU-plats där jag gjorde ett par barnintervjuer till ett arbete som ska in på måndag och snart bär det av på träning. Ikväll väntar tacos med grannen, vi tänkte ha någon form av "planeringsmöte" inför framtiden ;D


Att planera är A och O! Annars så sitter man där sen,
med skägget i brevlådan som vi brukar säga ^^

Kommentarer
Postat av: elin

och där vill vi gärna inte sitta fast! :D

2009-04-21 @ 18:30:31
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: b

söt granne :-)

2009-04-21 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0