Äntligen Hitta Jag Min Kommande Kurs..

Flera gånger har jag varit inne på studera.nu och kau.se de sista veckorna och försökt hitta info om den kursen jag ska börja till hösten. Många andra kompisar har fått välkommen-brev och scheman och jag vill också ha lite koll på vad som händer ju.. Men nej då, även om det stått på studera.nu att jag varit antagen så har inte min kurs funnits när man letat på universitetets hemsida. Kändes inte helt okej att va antagen till nåt som inte fanns men nu äntligen har det kommit upp schema och kurslitteraturlista på internet. Gött, då slipper jag oroa mej för det mer!

Börjar precis som jag trodde måndagen den 24:e, så det innebär att jag har precis två veckors sommarlov från och med idag. Underbart! Hör av er om ni vill hitta på nåt; jag har ett par luckor över i planeringen för denna vecka... Veckans planer hittills är:

Måndag:
Tisdag:
Onsdag: Fira Teta med kalas hos henne kl 19.00
Torsdag:
Fredag:
Lördag: Träffa Mange som äntlige kommer hit igen
Söndag: Utflykt med Mange och svärmor

Haha, ja som ni ser så bör jag kunna klämma in den som vill det nånstans ;p Men icke att förglömma är att jag ska luncha med mamma nån dag och äta mat hos pappa i hans nya bostad också... så ganska upptagen är jag ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0