Hemkommen Från Rom..

.. och vad ska man säga? Kanske som jag skrev till Elin i sms: man hinner väldigt mycket på tre dygn! Vi har bland annat hunnit med att tursista, plankat på bussar runt om i hela Rom, tillbringat en dag vid havet, svettats halvt ihjäl, lärt oss lite italienska fraser och ägnat allt för mycket tid på en akutmottagning.. men men, mer om det senare. Nu är vi hemma iaf och alla mår ganska bra igen :)


Colosseum by night

Innan jag fortsätter blogga och lägga upp lite bilder från resan så ska jag väl försöka ta tag i mitt "verkliga" liv igen och fixa i ordning lite grejjer. Skolstart imorgon (sista terminen!!) och det känns som det är dags att kolla upp vart jag ska va, när jag ska vara där osv.. nollningen drar ju i gång imorgon också så nu väntar ett par veckor fyllda av lekar och fest :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0