Deeptalk I MQs Personalrum

Idag tog jag mej en sväng ut till Bergvik och hälsade på Elin. Stackarn, hon jobbade och slet fast hon var litte hängig. Vi käkade lunch och deep-talkade länge utan att direkt komma nånstans egentligen.. suck. Tänk att det ofta är så; ju mer man tänker ju mer förvirrad blir man! Men men, så är det och trots att vi inte blev så mkt klokare så är det alltid skönt att prata av sej litte..

Shoppade också en tröja och underkläder till mej själv :) Hann också fixa lite andra saker som jag hade planerat att göra idag och alldeles strax tänkte jag bädda ner mej och vila mej i form inför jobbet inatt. Sjukt att tiden går så fort ibland, jag gnäller alltid i början av sommarn av att börja jobba igen men nu är det bara fyyra gånger kvar att gå till jobbet för min del innan jag får sommarlov. Gottgottigottgott!


Hard working girl

Kommentarer
Postat av: elin (emil?)

du är en av dom bättre jag vet

2009-08-03 @ 20:35:36
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Maria

Shopping minsann :)

Gött, då kan vi äntligen ha lite sommarlov tillsammans :)

2009-08-04 @ 16:59:06
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0