Härliga Helgen

Då har nästan tre av mina lediga dagar redan passerat... Fort har det gått, men jag ska inte klaga för helgen har varit jättebra :) I fredags mötte jag upp Anna som kom med bussen från Sthlm runt ett-tiden; vi skyndade oss hem, käkade lite och sen packade vi oss upp till stugan för att sola, mysa och sova där över natten. Stugan bjöd som vanligt på alldeles för mkt mygg, smarrig mat&fika, tråkiga kiss-stunder utomhus, kortspel och härligt häng på bryggan :)




Lördagskvällen innebar tjejhäng och grill i trädgården. Jag tog på mej grillmaster-rollen som vanligt men höll knappt på att få fjutt på grillen.. katastrof! Som tur är så kom även de andra till undsättning så tillslut kunde vi grilla och slänga i oss maten vi fixat i ordning. Precis som vi brukar så var vi alldeles för ivriga; när glöden var sådär jämnt varm och perfekt så hade vi redan ätit upp vår mat :P Men men, det slank ner ändå för gott var det!



Sen fortsatte vi kvällen med att ta en drink Arenas uteservering innan vi gick till Koriander och dansade loss i ett par timmar. Det blev en riktigt bra kväll måste jag säga!


Idag har jag och Anna gått på stan och blivit bjudna på mat hemma hos mamsen innan det var dags för Anna att sätta sej på bussen mot Stockholm igen. Tänk att tiden går så fort ibland, men det är väl ett tecken på att man har roligt antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: elin

måste vart fel på kolen? knappast på grillmastern va? bra span på systrarna p annars! :)

2009-08-10 @ 11:45:46
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0