Härmapa

Jaha ja, nu såg jag att även vissa andra bloggerskor har härmat efter mitt senaste inlägg och också lagt upp en liten lista över "veckans planer". Man kan ju inte göra annat än att bli glad, det känns alltid kul att kunna inspirera och hjälpa andra... Och Isabella hade ju faktiskt inte kopierat min lista rakt av utan sksrivit ner lite egna planer.... Här är hennes (Blondinbellas) lilla lista:

Måndag: Skriva på min bok och öppning av Fashionweek på Café Opera ikväll
Tisdag: Skiva på min bok, lunchmöte med ett företag, fira Paula på kvällen
Onsdag: Begravning, om jag orkar skriva så ska jag göra det ..
Torsdag: Omslagsplåtning för en tidning, ta tåget ner till Göteborg
Fredag: Föreläsa på Chalmers - GR utbildnings kick off! Hem till Stockholm
Lördag: Stor kräftskiva i Trosa med pappas släkt och vänner
Söndag: Hem från Trosa, förbereda möte för klädkollektionen, skriva på boken

Som sagt, våra listor va inte helt lika.... ;p

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker nästan att din lista känns ... roligare...eller iaf luftigare. Puss!

2009-08-10 @ 15:39:37
Postat av: Katherine

Men varför står d så i polisregistret då?

2009-08-10 @ 19:46:48
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0