Höjden Av Pluggighet..?

Haha, okeeeej. Kom precis på mej själv att göra nåt som i mina ögon just nu i alla fall känns som något åt "höjden av pluggighets-hållet"; nämligen att logga in på min universitetshemsida och kolla ifall nåt nytt och intressant kommit upp på den. Detta gjorde jag alltså precis nu, 03.10. Efter krogen... !

Haha, jaja. Nu ska jag iaf gå och tvätta mina äckligt svarta fötter (värme plus regn gjorde så att skorna färgade av sej och det gav ett mycket skrämmande resultat) och sen blir det bums i säng. Gött för mej, gött för mej, jag är verkligen supertrött! Sussa sött alles ♥

Kommentarer
Postat av: elin

herregud

2009-08-29 @ 09:16:34
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej du lilla busy partyflicka där! Hoppas du får en riktigt bra helg. Hörs på tfn när du piggnat till. Pok

2009-08-29 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0