Joss&Teta I Blåbärsskogen

Det blev en tur till stugan för mej och Teta. Vi lånade mammas bil, köpte med oss grillad kyckling och lite annat smått&gott och sen drog vi iväg mot stugan där vi först tillbringade ett par timmar på bryggan innan det var dags för bärplockning. Det var kul och det är ju asbra såhär efteråt att ha frysen full med blåbär, men jag måste säga att det är mycket smidigare att gå till affären och köpa sej färdigplockade i en liten låda... men men, då blir å andra sidan inte samma känsla ;p



Men fy fan va slitigt det var alltså..! Det var blött och det blev jobbigt för ryggen att gå framåtböjd sådär länge.. för att inte tala om myggen; alla dessa små jävlar som jag bara  vill utrota från denna jord. Rumpan, höfterna, armarna, händerna... Hela min kropp är totalt förstörd :( Fyyy faaaaan! Ett tag kändes det som jag skulle börja grina men jag stod ut ett tag till. När vi kom ut från skogen så var vi svettiga, sönderbitna och fulla av spindelnät.. haha, var längesen jag kände mej så äcklig alltså!



Men en snabb dusch gjorde susen och sen fortsätte vi kvällen hemma hos Maria i hennes och Krickes nya lägenhet (som kommer bli superfin!). Där frossade vi i tacos, snacks, Mr Pitts muskler i Troja och diverse högkvalitativa skämt hit och dit..  Nivån på våra samtal var inte av denna värld vissa stunder, men så blir det ibland när man umgås med härliga människor! ;D

Nu blir det en dusch till tror jag bestämt; hann inte blöta håret förut och jag vågar inte tänka på vad som kan gömma sej där efter dagens lilla skogstur... sen blir det direkt i säng! Sussa sött alles


Att tvätta händerna och skvätta lite i ansiktet räckte väl inte riktigt för
att bli helt ren, känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0