Kli-Listan

Jag kan verkligen inte sova. Det kliar överallt efter de här förbannade jäkla myggen alltså, jag tror jag blir tokig snart..! Kli-listans åtta i topp just nu är:

1. Vänster överarm (27urskiljbra bett)
2. Höger arm, runt armbågen (9 urskiljbara bett)
3. Vänster handflata (17 urskiljbara bett)
4. Vänster höft (13 urskiljbara bett)
5. Höger höft (9 urskilbara bett)
6. Vänster underarm (14 urskiljbara bett)
7. Vänster lår (7 urskiljbara bett)
8. Rumpan (3 urskiljbara bett)

Observera att siffrorna på vissa ställen kan va något felaktiga, eftersom vissa partier på kroppen svullnat upp helt där myggbetten går in i varandra...


Kommentarer
Postat av: Katherine

Smörj dig me aloe vera. Brukar funka för mig:)

2009-08-02 @ 09:28:07
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har sett betten live, gräsligt! Hoppas blåbären är de godaste, nyttigaste du nånsin ätit med det dyra priset. Hoppas kliandet dämpas så du får sova inatt. Puss mamma

2009-08-02 @ 19:26:32
Postat av: Teresia

Men ååh, Jossipoo! På med Mygga nästa gång vi ska ut i skogen och plocka bär!;p

2009-08-02 @ 20:45:10
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0