Sista Skiftet

Japp, så var det dags att bege sej till jobbet för sista gången då... Som vanligt kan jag inte säga annat än att dessa 8 veckor har gått väldigt, väldigt fort, precis som alltid. Men det ska också bli väldigt väldigt gött med två veckors semester :) Det förtjänar jag tycker jag!

Annars har dagen varit bra. Tog mej en lång sovmorron, sen har jag, Teta och Elin hängt i trädgården mest hela dagen. Det blev käk på Kebab House och sen tog jag och Elin en liten eftermiddagslur ute på en varsin filt i skuggan. Att sova ute kan va bland det mysigaste man kan göra, speciellt om man har bra musik i öronen och en snygg kompis på filten bredvid.

Sov så gott ni som får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0