Stugan Nästa?

Efter jobbet igår så åkte jag direkt in till stan och begav mej mot Arenas uteservering för att "after worka" lite. Där satt Elin, Teta, Maria, Kricke och Björn och väntade på mej med en varsin öl framför sej. Jag som fortfarande inte tränat upp mina öldrickar-kunskaper valde istället att ta mej en cider. Lite senare fick det även bli en liten drink innan vi begav oss hemåt. Stötte på mamma också som tydligen skulle ut och svira lite :)

Idag vaknar jag upp på bra humör och blev snabbt ännu gladare när jag upptäckte att solen skiner! Lovely! Jag och Teta har pratat på att åka upp till stugan och hänga lite och bara vi löser det med bil fram och tillbaka så drar vi nog upp. Vi vill plocka blåbär ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0