Teknikens Under

I onsdags var jag på stan och köpte mej en sprillans ny dator. EFtersom jag är ganska så seg av mej så har den fått stått orörd i sin påse ända fram till igår, när Mange inte kunde hålla sej längre utan började pyssla lite med den. När jag kom hem från skolan idag satte jag som vanligt på min gamla dator och hann väl va där i tjugo minuter innan den slocknade totalt. Har försökt få på den i över en timme men den bara dör hela tiden. Förhoppningsvis är den bara överhettad och förhoppningsvis går det snart att starta upp den igen, för annars blir jag tokig. Jag v ä g r a r ju gå till en data-affär i g e n och slänga ut flera tusen för att de ska fixa den så att jag kan få tag på alla kort som ligger på den datorn.. jag vill ju ha över dem till den nya innan jag skrotar den gamla, och går nu inte detta bara för att ja va så seg så kommer jag bli en smula bitter på mej själv :p

Jaja det märks. Åker iväg på handboll och nollning nu i alla fall så gör vi nya försök ikväll..

Kommentarer
Postat av: Katherine

Men jossan... har ingen berättat för dig att du ska ha en backup? Man ska alltid bränna skivor med sina bilder=)

2009-08-31 @ 19:24:42
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är alltid lika trevligt där borta. :)

Det är bra med dom. Lilla Elias växer och blir så stor. :) Skönt för dom att kommit hem men det blir ju några turer till sjukhuset ändå. Men skönt att han växer som sagt. :)

Allt bra med oss också. Vi vill bara bli klara med lägenheten. :)

Hoppas allt är bra med dig också. :)

2009-08-31 @ 23:48:32
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu är jag hemma.

Det har varit en helg med blandade känslor, men känns bra att har fått tagit ett sista farväl.

Hoppas du har haft en bra helg :)

2009-09-01 @ 06:20:35
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Teresia

Haha detta händer väl ingen annan än just dig?=p

Meen den e nog som sagt bara lite överhettad, du får sluta titta på så mycket barnförbjudet i den vettu;p Hehehe. Ja menar, du är ju ändå Josef..;p

2009-09-01 @ 07:49:49
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller alla mina tummar för att du lyckades rädda dina foton. Pok

2009-09-01 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0