Vart Tog Den Söta Lilla Veckan Vägen..?

Okeeeey, kompisar. Imorgon är det redan fredag! Helgen är förstås väldigt välkommen men jag undrar lite vart självaste veckan tog vägen..?! Dagarna har varit fyllda av massa roliga aktiviteter (vårt nollningsgäng är grymmast!) men tyvärr har dagarna känts lite stressiga och jag har inte riktigt hunnit ta hand om hemma-fronten skulle man kunna säga. Tur att jag slipper se eländet, eftersom jag inte hinner va hemma nånting :)

Idag har jag jobbat på Stora, varit hemma hos morfar och fikat + haft filmmys, haft handbollsträning och kastat mej ner här i Manges lägenhet där maten stod på bordet redo att ätas. Passade på att ta med mitt tvättberg också, han ska ju också ha nåt att syssla med imorgon när jag tillbringar hela dagen i skolan ^^

Nu sitter jag och pluggar lite samtidigt som jag smygkikar på tv:n då och då. Hur procenten är fördelade mellan dessa aktiviteter behöver vi inte gå närmare in på tycker jag.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0