Bowling

Efter ett par turer hit och dit så verkar det som att det blir bowling med pappa och Jesper ikväll som står på schemat. Trevligt, var jättelängesen jag bowlade känns det som! Inte för att jag är nåt vidare bra, men det är ju ändå rätt roligt att bowla :)

Annars har dagen innehållit en sväng på stan, matlagning och lite bilkörning. Får väl passa på antar jag, så jag inte glömmer bort helt hur man gör när man kör :p Så svårt när man inte tycker att det är kul, men jag ska verkligen bli bättre på att tvinga iväg mej själv och köra så jag kommer över den där "läskighets-spärren". Vore ju bra om jag kunde få användning för det där rosa kortet nån gång också ;p

Första gången jag sitter i bilen själv och kör (förutom halkbanan)

självklart var jag tvungen att föreviga ögonblicket genom att

ta lite kort på mej själv ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0