Bridget Jones

Inga lektioner i skolan har jag, ändå är dagarna rätt välfyllda av saker som jag vill/måste göra. Idag har jag bland annat hunnit med att plugga, göra lite viktiga saker, haft träning + föräldramöte och snart är det dags att sticka ner till grannen för ett par timmar i soffan framför Bridget Jones. Trevligt värre, med andra ord!

På fredag ska jag skicka in mitt ex-arbete till min handledare, då ska det vara såpass klart så att hon kan skriva på och godkänna det. Veckorna har gått fort men trots att jag inte känner mej klar på långa vägar så har jag ändå hyfsat hopp om att jag kommer hinna klart och fixa det. Det känns liksom rätt bra ändå, jag har kommit en bra bit på vägen och det jag gjort känner jag mej hyfsat nöjd med. Alltid något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0