Dagen

Som vanligt gick det bra att jobba idag. Bland annat så myste vi framför Astrid Lindgrens jul och sen lekte vi ute i snön. Perfekt! Fick lite dagar att jobba i januari också, men fram tills dess så planerar jag nog att va ledig tror jag. Skulle va rätt gött faktiskt :D

Kvällen har spenderats tillsammans med Mickis, vi hann med att snacka massa skit och skratta lite åt Rudolf och gänget i Sunes adventskalender. Mickis inledde sitt besök (förutom att kramas och gratta till körkortet då) med att säga att hon aldrig mer ska bli full efter hennes bravader i lördags, men det sista hon sa när vi gick var att vi syns på juldan så jag har gott hopp om att hon följer med ut då. Jag har spart mej flera helger i rad nu, så jag känner mej ganska laddad för utgång på juldan faktiskt :) Vi har inget dirket planerat och bestämt, men det brukar ju alltid bli nåt iaf så vi får väl se..

Nu ska jag sova, imorrn tror jag att det vankas julfrukost med bästa grannen. Kom precis på att jag inte har helt koll på hennes klappar.. hmm, bra ordning där av mej.. Aja, det löser sej. Sov gott ni!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Jasså det blir utgång på juldan alltså? hmm... då kanske man ska haka på. =)

2009-12-23 @ 09:47:16
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0