2009

Näst sista dagen på året idag, och det är åter igen dags att lägga ut en liten lista på hur det gågna året varit. Här kommer den:

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut! Jag såg P!NK live, spenderade en natt på ett akutsjukhus i Rom, gick på fest utklädd som ett skelett... bland annat :p

* Höll du några av dina nyårslöften? Nej, inte detta år heller.. ångest big time

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mitt ex blev pappa, annars kommer jag inte på nån i min närhet direkt.

* Vilka länder besökte du? Italien och Spanien

* Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En stor dos självdiciplin och lite bättre självförtroende kanske

* Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27 april - 1 år med honey, 4 november - Lars W i LLA, 21 december - körkort

* Vad är det bästa som hänt dig år 2009? Känner väl inte direkt så än, men i efterhand kommer jag nog känna mej väldigt nöjd över att jag äntligen fick tummen ur och fixade körkortet

* Största misstaget? Kan faktiskt inte komma på nåt speciellt. Betyder det att jag i princip aldrig gör nåt stort misstag? ;p

* Har du varit sjuk eller skadat dig? Nepp, eller ja.. räknas lite hosta?

* Bästa köpet? Min nya kamera kanske. Behövde verkligen en ny och den jag köpte är ju tjusig!

* Vad spenderade du mest pengar på? Köpte en ny dator, det är nog det dyraste inköpet.. hm, annars kläder I guess

* Gjorde någonting dig riktigt glad? Massa saker har gjort mej glad! Allt från små vardagsting med nära&kära till Lasses spelning och semestrar.. :)

* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell vad jag kan komma på :/

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ett ganska "lagom-år" tror jag att det varit för mej.. Definitivt gladare än förra året iaf!

* Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat

* Vad önskar du att du gjort mindre? Hm.. velat?

* Hur tillbringade du julen? Julfrukost at my place med pappsen och bror, resten av julaftonen myste jag med mamma och bror i Forshaga hos resten av lilla släkten

* Blev du kär i år? Nix!

* Favoritprogram på tv? Att bestämma favoriter är alltid svårt...

* Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej

* Största musikaliska upptäckten? Haha, IDOL-Mariette! Fasen va duktig.. och snygg!!!!!!

* Något du önskade dig och fick?
Lasse-biljetter, spel, Pandorasmycken.. Blev lika bortskämd som vanligt :)

* Något du önskade dig men inte fick? Hm.. måste tänka.. en parfym!

* Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade, fikade med Elin&Kejtrin och sen bjöds jag på mat hos mamsen. Ett par dagar senare blev det traditionellt kalas för vännerna! :D

* De bästa nya människorna du träffade? Oj, kan inte komma på en enda ny människa som jag lärt känna i år :S

* Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hm.. svart och lila? Tajtsen och jag har varit bra vänner under hela året

* Vad fick dig att må bra? Mina nära&kära. Den årliga dosen av Lars W. Min och mammas semester.

* Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law has it all (tredje året i rad...)

* Vem saknade du? Hahaha.. älskade RAGNAR som slutat tillverkats :(

* Favorit månad? svårt.. är ju en sommar-människa men årets december har gett mej en positiv känsla

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det finns det ju alltid (Hej pessimistiska människa!) Men de sakerna har jag planerat att ta tag i 2010.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0