En Tajt Klänning Har Väl Ingen Dött Av

Förutom att städa hos morfar och hålla i sista träningen innan jullovet för de små tjejerna, så tänkte jag också ta mej en trip ner på stan och handla lite. Har några julklappar kvar att inhandla, och sen har jag faktiskt lagt undan en nyårsklänning till mej själv också. Har inte helt bestämt mig än, eftersom den är tajt som ett korvskinn, men jag är ändå rätt sugen på att köpa den faktiskt.. Och jag menar, hur viktigt kan det va att man ska kunna äta/röra sig/sitta i den? ;p

Kommentarer
Postat av: Teresia

Äsch då! Den är säkert assnygg! Kör på Säffles grejj annars - ståfest!;p

2009-12-20 @ 21:53:39
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0