Godkänd :)

Det var ju faktiskt inte bara uppkörningen jag var nervös för förut, utan jag hade ju även ett ganska viktigt möte med min handledare också. Vi hade lite genomgång och även om det finns mycket kvar att göra innan arbetet är färdigt så tyckte min handledare att det ser väldgit bra ut. Skönt att höra! Hon skrev på det som godkänt och med det så lägger jag pluggandet åt sidan ett par dar framöver; man måste ju ladda batterierna så man kan ta sig an det med nya krafter liksom ;p

Imorrn blir det jobb och julmys med Mickis på kvällen, sen väntar en lugn onsdag med lite shopping, pyssel och lite  mera julmys. Uppesittarkvällen ska spenderas hos min käre far och sen äre juuuuuuuuuuuuuuuuul :D Ska bli riktigt mysigt faktiskt, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0