Här Ska Vickas

Japp, idag har jag tackat ja till jobb, så snart bär det iväg till bussen. Jobbar 9-17 och jag blev överlycklig när jag kom på att det FINNS en möjlighet att det ska firas Lucia idag. Men, det finns också en RISK att om de firar så firar det nu på morgonen och då missar jag det ju ändå :(

Aja, får jag se nåt lucia-tåg så är det en bonus, annars räcker det väl med att "bara" tjäna lite pengar och få komma ut och jobba lite :) Ikväll lutar det åt att vi hamnar hos Maria och Viktor, det är ju IDOL-final ikväll som vi lär se. Kan ju passa på att spana in deras nya lägenhet också. Igår var det Mickis och Mattias nya lägenhet som fick besök av mej (superfin såklart) så jag kan lika gärna fortsätta inspektera lägenheter när jag ändå är igång :)

Ha en bra fredag, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0