Hosta :(

Nu har jag hostat i två dagar och jag är redan trött på det. Jag vet att det är många andra som också har hosta, och jag vet att det är många andra som haft det mycket längre än två dagar men det här är min blogg och här får jag klaga och gnälla hur mycket som helst. Så därför passar jag på att gnälla lite fast jag vet att det finns många som har det värre än mej.

Idag var jag skitsugen på pizza när jag kom hem från träningen. Kom på att det var väldigt längesen som vi köpte pizza, med våra mått mätta iaf. Bra gjort av oss, om inte annat så spar man faktiskt jäkligt mycket pengar. Och de senaste veckorna har vi även blivit mycket bättre på att inte äta annan mat ute heller, utan vi (jag och Mange alltså..) har blivit mycket bättre på att laga mat hemma istället. Bra gjort av oss igen, tycker jag!

Nu har jag haft TV-kväll med mig själv och pluggat färdigt för idag, därför packar jag nu ihop och beger mej till underbara varma sängen som står och väntar på mig istället. Gött. Imorrn blir det jobb igen; börjar halv åtta så det blir till att ställa klockan ganska tidigt med andra ord. Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Stackare... hoppas du blir frisk snart.

2009-12-17 @ 09:13:22
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Mm, det hoppas jag med :p Tack och lov så är det inte så synn om mej som jag gärna vill tycka; jag mår ju inte dåligt eller så utan det är verkligen bara "ren" hosta liksom. Fast drygt är det :(

2009-12-17 @ 15:23:00
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0