Jag Skulle Snart Vilja Kalla Mej För Kock, Faktiskt

Idag har varit en trevlig och effektiv dag. Jag har t ex hunnit med att träffa pappa och bjuda honom på mat. Jag gav mej på att tillaga köttfärslimpa för första gången någonsin och jag måste faktiskt säga att det inte bara blev ätbart, det blev faktiskt rätt smarrigt :) Kände mig riktigt nöjd med mig själv efteråt! Tänk vad man kan utvecklas på två år; från att ha gått ifrån makaroner och korvstroganoff med ris som paradrätt, har jag nu prövat på att göra i princip allt med köttfärs (limpa, bullar, biffar osv osv) för att inte tala om vilken hejjare jag blivit på fläskpannkaka! Om jag fortsätter att utvecklas i den här takten så lär jag vara en fullärd kock redan runt år 2020, så det så.

Jag har också pluggat massor, bokat in färgning&plockning av ögonbryn och jag har även varit på möte angående den trevliga nyårsfest som snart kommer att hållas. Det lutar åt att det kommer bli en riktigt lyckad kväll även detta år ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0